افتتاح ۱۹۵ پروژه در شهرستان آذرشهر

افتتاح 195 پروژه در شهرستان آذرشهر

مدیریت توزیع برق آذرشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۹۵ پروژه با اعتبارنزدیک به۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر افتتاح رسید. به گزارش برقاب، منصور حجابی مدیریت توزیع برق شهرستان آذرشهر تبریز اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به مشترکین در شهرستان آذرشهر، ۱۹۵ پروژه با اعتبار نزدیک به ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف طی ایام الله مبارک دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: از مجموع طرح های قابل افتتاح بیشترین تعداد مربوط به بخش توسعه و احداث با ۷۸ پروژه و اعتبار نزدیک به یکصد میلیارد ریال و بخش نیرورسانی با ۶۵ پروژه و با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و بخش اصلاح و بهینه سازی با ۳۸ مورد و ۷۴ میلیارد ریال است.
مدیریت توزیع برق آذرشهر خاطرنشان کرد: از جمله طرح های افتتاح شده، احداث و به بهره برداری از پروژه پست هوایی جنب واحدهای مسکونی فرهنگیان آذرشهر با اعتبار ۳۱۰۰ میلیون ریال و پروژه تبدیل شبکه هوایی فشار متوسط به زمینی مسیر ماکرویور با اعتبار ۱۰۰۰۰ میلیون ریال انجام است.
وی ادامه داد: از دیگر طرح های افتتاح شده، بهره برداری از پست هوایی انتهای روستای قشلاق گوگان با اعتبار ۴۸۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری است.