در دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح ۱۶ طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان

به مناسبت دهه مبارک فجر، 16 طرح عمرانی برق رسانی روستایی در استان سمنان با صرف اعتباری به مبلغ  146 میلیارد و 906 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری واقع شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب بیان کرد: سه طرح بهینه سازی شبکه فشارضعیف در روستاهای خیرآباد، دوزهیر و علاء در شهرستان سمنان با مبلغ هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بهره برداری شدند.

رضا علی اصغری به اجرای طرح تبدیل ۱۰ هزار و ۴۹۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شاهرود با اعتبار هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: طرح اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال، طرح احداث پست هوایی در روستای وامرزان با اعتبار ۸۷۵  میلیون ریال و دو طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای کلاته ملا و قادرآباد و تعدادی دیگر از روستاهای شهرستان دامغان با مبلغ شش میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال، از طرح های افتتاح شده به شمار می روند.

وی افزود: طرح بهسازی شبکه توزیع برق روستایی با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال، طرح اصلاح شبکه برق روستای حصارک کوشک با اعتبار پنج میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و طرح نصب پست هوایی توزیع برق روستای فرور با مبلغ دو میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسیدند.

علی اصغری اضافه کرد: طرح بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی منطقه پرور با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای شهرستان مهدیشهر با مبلغ شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی محسوب می شوند.

وی با اظهار این که طرح اصلاح شبکه فشارضعیف روستاهای بخش بسطام با اعتبار هفت میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است یادآور شد: طرح احداث دو هزار و ۸۸۹ متر خط ۲۰ کیلوولت و پست های هوایی در برخی روستاهای شهرستان میامی با مبلغ هشت میلیارد و ۸۸۸  میلیون ریال و طرح بهسازی هفت هزار و ۵۸ متر شبکه توزیع برق روستاهای این شهرستان با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال، از دیگر طرح های افتتاح شده در ایام ا… دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.