افتتاح ۵۲۰ پروژه برق رسانی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان عبدالوحید مهدوی نیا مدیر عامل این شرکت از افتتاح۵۲۰ پروژه برق رسانی خبر داد و گفت : همزمان با ایام مبارک دهه فجر  و با تلاش و همت کارکنان این شرکت، پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مهدوی نیا بیان نمود : این پروژه ها شامل برق رسانی به ۲۷روستای فاقد برق همچنین توسعه و اصلاح شبکه و تامین برق بیش از ۱۸۴۰۰ مشترک جدید می باشد.

وی افزود : به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر تعداد ۲۷ روستای فاقد برق در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال برق دار و۱۹۷خانوار از نعمت برق بهره مند می شوند.

همچنین مهدوی نیا از اصلاح و بهینه سازی ۲۰۰ نقطه خبر داد و گفت : این اقدام در جهت رفع افت ولتاژو افزایش قابلیت اطمینان شبکه صورت می گیرد واتوماسیون تعداد ۴۸ کلید فشار متوسط با قابلیت کنترل از راه دور نیز در این ایام مورد بهره برداری قرار می گیرد ودر مجموع تعداد کلیدهای ۲۰ کیلو ولت با قابلیت اتوماسیون شرکت به ۹۵ دستگاه می رسد.

وی اظهار نمود: در سال جاری تا کنون با احداث ۵۳۴کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و ۲۵۵ دستگاه پست توزیع عمومی و اختصاصی، تعداد۱۸۴۸۰ مشترک جدید به خانواده بزرگ مشترکین برق جنوب کرمان ملحق شدند.