با حضور نماینده مردم انجام شد؛

افتتاح طرح تامین برق جهان آباد در شهرستان سرخه

با حضور نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان، طرح تامین برق جهان آباد شهرستان سرخه افتتاح شد.

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان در آئین افتتاح این طرح بیان داشت: بهره برداری از این پروژه در راستای تحقق شعار سال و به منظور برق رسانی به متقاضیان بخش تولید صورت پذیرفته است.

سید محمد حسینی نژاد بیان کرد: تامین برق جهان آباد، با نصب  پنج اصله پایه برق، برقراری ۳۷۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و احداث ایستگاه هوایی توزیع برق با صرف اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به اجرا درآمده است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که یکی از وظایف دولتمردان و مسئولان، رسیدگی به امور مردم است گفت: عبادت به جز خدمت به خلق نیست و تمامی روستاها و شهرها همه نیازمند مساعدت مسئولان است.

عباس گلرو با عنوان این که مسئولیت یک منت نیست و آنچه که مسئولین انجام می دهند یک وظیفه است افزود: به دنبال کار خیر و ثواب بودن و گره گشایی از کار مردم، خود جزئی از وظیفه ما محسوب می شود.

وی با اظهار این که پیگیری امور به ویژه در بخش های روستایی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است یادآور شد: به برکت این نظام الهی، شهرها و روستاها از نعمت های مختلف به ویژه برق برخوردارند و خداوند را شاکر هستیم.

“گلرو” با اشاره به این که روستا برای همه ما یک نعمت خدادادی و محل تولید مواد غذایی، لبنی و کشاورزی است تصریح کرد: نگاه حیات ما انسان ها بسته به روستا است و نگاه امنیت غذایی هم به روستا وابسته است.

وی با بیان این که در بازدید میدانی از جهان آباد، برق رسانی به این منطقه که دامدار و کشاورز هستند عملیاتی شده خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه، به صورت جهادی انجام شد و لازم می دانم از مسئولان و کارکنان شرکت توزیع برق استان تقدیر نمایم.

گفتنی است: در مراسم افتتاح این طرح عمرانی برق رسانی، سرپرست فرمانداری شهرستان، امام جمعه، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی سرخه و شماری از مسولان و اهالی جهان آباد حضور داشتند.