همزمان با روز جهانی کار و کارگر

از کارگران نمونه شرکت توزیع برق شمال کرمان تجلیل شد

همزمان با روز جهانی کار و کارگر از کارگران نمونه در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تجلیل شد.

همزمان با روز جهانی کار و کارگر از کارگران نمونه در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیرویر برق شمال استان کرمان،  این مراسم با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ ، دبیرشورای فرهنگی ، مدیرامور دیسپاچینگ و ایمنی در سالن جلسات این شرکت برگزارشد، مهندس محمد محسنی از تلاش و زحمات کلیه همکاران بویژه کارگران تقدیر نمود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  ضمن گرامیداشت دهم اردیبهشت ، روز صنعت برق و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر افزود : کارگران صنعت برق  در خط مقدم خدمت رسانی به مشترکین مشغول به فعالیت بوده و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد های این صنعت، مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی این انسان های شریف و گرانقدراست.

محمدمحسنی با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی در صنعت برق گفت: حفظ سلامت کارکنان و اکیپ های عملیاتی و توجه جدی به رعایت نکات ایمنی در ماموریت ها از اولویتها و خط قرمز مدیران شرکت است.

وی گفت: به دلیل اهمیت حفظ سلامت کارکنان بخش های مختلف بویژه تعمیرات، نگهداری، بهره برداری و نیروهای اکیپ های عملیاتی به موضوع ایمنی بسیار اهمیت می دهیم و تلاش شده تا با ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی نیروها از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد:  با توجه به نزدیک شدن به پیک بار در تابستان و افزایش مصرف برق ، باید همچون گذشته با تمام توان و ظرفیت در خدمت رسانی به مردم شریف استان و ارائه برق پایدار و مطمئن به آنان تلاش نمائیم.  حجت الاسلام محمدعلی امیری دبیرشورای فرهنگی دراین مراسم با تبریک روز کاروکارگر وبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، نیروی انسانی را ستون فقرات تولید و بزرگترین ثروت یک کشور عنوان و تاکید کرد: کارگران صنعت برق سخت‌کوش و خلاق بوده و تامین برق پایدار در همه بخش ها در پیک بار نشان همت و تلاش بی وقفه و شبانه روزی برقکاران است.

در ادامه این مراسم از ۶ نفر از کارگران نمونه این شرکت به نام های  رمضان زارعی،حسن میرمحمدی، روح الله حسن خانی ، محمدحسین نیک طبع،علی رحیمی و پیمان محمودی زاده  با اهداء لوح تقدیر و هدیه ، تجلیل به عمل آمد.