از طرح خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر بهره برداری شد

همزمان با هفته دولت ، پروژه احداث خط 66 كيلوولت سيمان سپهر – قير 3 و احداث پست 66 كيلوولت قير 3 طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، همزمان با هفته دولت ، پروژه احداث خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر ۳ و احداث پست ۶۶ کیلوولت قیر ۳ طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.
مهندس حبیب آگهی معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای فارس در آیین بهره برداری از این طرح ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت : هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و مسوولان در عرصه های خدمت بی منت است ، خدماتی که بدون تردید به توسعه زیر ساخت های عمرانی و اقتصادی جامعه منجر می شود.
معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به طرح های هفته دولت که در حال بهره برداری است اظهار داشت : این طرح ها زمینه ساز کاهش افت ولتاژ و افزایش اطمینان و تامین برق پایدار در منطقه خواهد بود و افزایش رضایتمندی مشترکان صنعتی و خانگی و شهروندان و روستاییان را به دنبال خواهد داشت.
مهندس حبیب آگهی با ذکر مشخصات فنی طرح خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر گفت : این طرح با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز شد و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است ، احداث ۱۰ کیلومتر خط دو مداره انتقال برق از ویژگی های این طرح است.
معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای فارس ادامه داد : بهره بردای از ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در استان فارس و بوشهر با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال انجام می شود بهره برداری از این طرح ها زمینه ساز تثبیت شرایط تامین و انتقال برق و افزایش استفاده صنعتی و اقتصادی از انرژی و توسعه دو چندان منطقه خواهد بود.
دکتر فروردین نماینده شهرستان‌های قیروکارزین، فراشبند و فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تقدیر از خدمات برق منطقه‌ای فارس بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت های توسعه در شهرستان قیر و کارزین تاکید کرد.
فروردین با بیان اینکه بسیاری از شهروندان از توسعه زیر ساخت‌های برق در این شهرستان ابراز رضایت می‌کنند افزود :وضعیت برق رسانی در منطقه بسیار بهتر شده است و این مطالبه از سوی مردم مطرح است که تعرفه برق منطقه جزء مناطق گرمسیر کشور تلقی شود.
رحیمی فرماندار شهرستان قیروکارزین هم در این مراسم، تامین برق را زمینه ساز توسعه دوچندان شهرستان دانست و افزود :شرکت برق منطقه ای فارس با اجرای طرح های تامین و انتقال برق گام‌های اساسی برای توسعه زیر ساخت‌های صنعتی برداشته است.
در ادامه مهدی خادمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس از اقدامات جهادی مدیران برق منطقه‌ای در به سرانجام رساندن این پروژه برقرسانی که خدمت شایانی به مردم منطقه قیر بوده است تقدیر کردند.