احداث ۴ فیدر جدید در سروآباد

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از احداث ۴ فیدر جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد ازاحداث ۴ فیدرجدید درآینده نزدیک با اعتباری بالغ بر۷۵میلیارد تومان خبرداد و گفت: امید است با احداث این تعداد فیدر، دیگرشاهد نوسانات و ناپایداری برق در برخی ازمناطق شهری و روستایی شهرستان نباشیم.

وی هدف ازاجرای این پروژه را توسعه فیدرهای فشار متوسط، کاهش بار فیدرشهری،  ایجاد قدرت مانور، بالابردن ضریب اطمینان وپایداری خطوط عنوان کرد.

آذری با اشاره به اینکه از این  ۴ فیدر جدید یک فیدرشهری  است، افزود: ۲ فیدر روستایی (سد داریان پایین تر از نودشه رو به هورامان و دیگری روستاهای زوم اسپنیرو…) و یک فیدر اختصاصی مربوط به کارخانه قارچ هورامان سبز است.

وی با تاکید بر اینکه با جابجایی بار وآرایش دوباره خطوط می توانیم فیدرهای جدید را به فیدرهای برق سروآباد اضافه کنیم، افزود: تامین برق با کیفیت و بهبود رضایتمندی مشترکان ازاهداف اجرای این پروژه است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد اظهار داشت: با به مدارآمدن فیدرهای جدید تعداد فیدرهای شهرستان سروآباد به  ۸فیدرافزایش یافته و با بهره برداری آنها ضعف ولتاژ درنقاط انتهایی  فیدرها برطرف خواهد شد.

به گفته آذری قابلیت جابجایی باردر زمان خاموشی ها و کاهش نرخ انرژی توزیع نشده نیز از دیگر مزایای به مدارآمدن این فیدرجدیدالاحداث است .