در مناطق حاشیه‌نشین تبریز

احداث شبکه کابل خودنگهدار جهت پیشگیری از سرقت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای چندین پروژه مهم در حوزه برق در امور برق ستارخان خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از احداث شبکه کابل خودنگهدار جهت پیشگیری از سرقت در مناطق حاشیه‌نشین تبریز خبر داد.

عباس حسامی با بیان اینکه امور برق ستارخان به دلیل قرارگیری در  منطقه مرکزی شهر، یکی از امورهای مهم در شرکت محسوب می‌شود، گفت: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی مربوط به مسیر روستاها به طول ۸۰ کیلومتر یکی از پروژه‌های اجرایی دارای اهمیت در این امور است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت رفع عیب دستگاه‌ها و تجهیزات افزود: پست برق مهران، یکی از پست‌های تخریب شده بود که به همت همکاران برق امور ستارخان، به طور کامل مقاوم‌سازی شد.

حسامی جمع‌آوری ۷۵۰ شعله چراغ ۷۰ وات سدیمی و نصب ۷۵۰ شعله چراغ ال ای دی ۳۵ وات در مناطق کم برخودار و حاشیه نشین، مقاوم‌سازی و اصلاح ساختمان پست زمینی حاج صادق با رویکرد مدیریت بحران، اصلاح و بهینه‌سازی فیدرهای ۲۰ کیلو ولت هوایی جهت پایداری شبکه به طول ۱۰ کیلومتر در نقاط مختلف شبکه تحت بهره‌برداری در داخل شهر، اجرای پروژه قدرت مانور در خیابان کوثر شرقی به‌طرف اتوبان به طول دو کیلومتر را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این امور طی ماه‌های اخیر اعلام کرد.

وی احداث شبکه کابل خودنگهدار جهت پیشگیری از سرقت و اصلاح مدیریت ولتاژ شبکه ۴۰۰ ولت به طول ۱۸ کیلومتر

در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخودار را از دیگر اقدامات انجام شده در این امور دانست.