مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

احداث خط جدید ۲۰ کیلو ولت در شهرستان جهرم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از احداث خط جدید ۲۰ کیلو ولت در شهرستان جهرم استان فارس خبر داد.

گزارش برقآب، درباره‌ی احداث خط جدید ۲۰ کیلو ولت در شهرستان جهرم توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر می‌دهد. این خط با نام “خط اکسیژن” به مرحله بهره‌برداری رسیده و با هدف رفاه حال شهروندان و رفع خاموشی‌ها و افت ولتاژ شهرستان جهرم به صورت دو مداره و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

از سوی دیگر، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان جهرم اعلام کرده است که شبکه جدید ۲۰ کیلو ولت با نام “خط ارتباطی” بین ایستگاه فوق توزیع جهرم ۱ و ۳ نیز در حال احداث است. این خط با تأمین به موقع اعتبار از سوی حوزه ستادی و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

بخش دیگری از گزارش درباره بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر بلوارها در سطح شهر است. با تخصیص اعتبار یکصد میلیارد ریالی، این شبکه در بلوارهای معلم، جانبازان، سرداران، فاطمیون، مسیر منتهی به بیمارستان سیدالشهدا و بلوار اصلی شهر قطب آباد بهبود و توسعه داده می‌شود. این اقدام می‌تواند به افزایش رضایت مندی مشترکان، زیباسازی شهر، کاهش حوادث رانندگی و بهبود کیفیت روشنایی شهر کمک کند.

درنهایت، هدف افتتاح این پروژه‌ها تأمین برق پایدار و مطمئن در نقاط مختلف شهرستان جهرم و استان فارس است. امیدواری می‌شود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، رضایت مندی شهروندان جهرم افزایش یابد.