به منظور تغذيه برق مشتركان انجام شد؛

احداث و بهینه سازی ۲۴۲ ایستگاه توزیع برق استان سمنان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از احداث و بهینه‌سازی 242 ایستگاه توزیع برق این استان به‌ منظور تغذیه برق مشترکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان به منظور تغذیه برق مشترکان احداث و بهینه سازی ۲۴۲ ایستگاه توزیع برق استان سمنان انجام شد.

به منظور تغذیه برق مشترکان جدید، ۲۳۶ دستگاه پست هوایی و شش ایستگاه زمینی توزیع برق در استان سمنان احداث و بهینه سازی شده است.
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با بیان این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا به حال، عملیات اصلاح ۱۳۲ و بهینه سازی ۱۰۴ ایستگاه هوایی در نقاط مختلف استان به اجرا درآمده است.
رضا علی اصغری با اشاره به این که به منظور توسعه زیرساختها و تامین برق متقاضیان جدید، ۳۰ هزار متر شبکه فشارمتوسط هوایی و یک هزار و ۳۰۰ متر شبکه زمینی ۲۰ کیلوولت احداث شده افزود: دایر نمودن ۲۹ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و دو هزار و ۴۰۰ متر شبکه زمینی، از دیگر اقدامات صورت گرفته در نقاط مختلف استان به شمار می رود.
وی تصریح کرد: در راستای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق رسانی و استمرار خدمات دهی به مشترکان برق استان، ۱۲ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت و ۱۲۲ هزار متر شبکه فشارضعیف، اصلاح و بهسازی شده است.
وی یادآور شد: بیش از ۶۵ هزار خانوار جمعیت روستایی و تمامی افراد ساکن در محدوده شهری در استان سمنان از نعمت برق بهره مند هستند.