مدیر کل بازرسی وشکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور :

احداث آب شیرین‌ کن‌ ها از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم است

مدیر کل بازرسی وشکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: احداث آب شیرین‌ کن‌ ها از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم است که استان بوشهر نیز در این شاخص از استان‌‎های پیشتاز کشور است.

مدیر کل بازرسی وشکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: احداث آب شیرین‌ کن‌ ها از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم است که استان بوشهر نیز در این شاخص از استان‌‎های پیشتاز کشور است.

به گزارش برقآب، محمد رسولی امین در نشست با مدیران این شرکت اظهار کرد: تبیین فعالیت شرکت های آب و فاضلاب کشور گامی مهم در جهت امید آفرینی در جامعه است که باید به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی بیان کرد: شرکت های آب و فاضلاب از دستگاه‌های خدماتی پیشران است که بازخورد مثبت فعالیت های این شرکت در بین مردم به وضوح نمایان شده است.
رسولی امین ادامه داد: این شرکت برای سال جاری با عزمی مصمم و اراده ای راسخ تلاش می کند تا به عمده مطالبات مردم در حوزه آب و فاضلاب پاسخی شایسته دهد.
وی تاکید کرد: کار برای مردم ارزشمند و خدمت به مردم بالاترین عبادت است که این مهم باید سرلوحه کار تمامی فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور باشد.

رسولی امین افزود: در استان بوشهر در بخش های آب و فاضلاب اقداماتی ارزشمند و امیدآفرین صورت گرفته است که بدون تردید این روند خدمت رسانی باید در سال جدید با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.
وی عنوان کرد: یکی از چالش های استان بوشهر در حوزه تامین آب شرب بوده است که با نگاه ویژه رئیس جمهور و وزیر نیرو این استان رتبه نخست احداث آب شیرین کن را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تمام نیروهای این شرکت برای عید نوروز پای کار آمدند تا آب شرب هم استانی ها و مسافران نوروزی به نحوی مطلوب و شایسته تامین شود.
ابوالحسن عالی افزود: استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ به دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه تامین آب شرب پایدار دست پیدا کرد که این روند امسال نیز با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شاخص تداوم پیدا خواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ارتقاء شاخص بهره وری به عنوان یکی از درخواست‌های مهم رئیس جمهور از دستگاه‌های اجرایی، در اولویت های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای سال جاری قرار گرفته است.
عالی ادامه داد: درخصوص اقدامات موردنیاز تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب با عنوان “مهار تورم و رشد تولید” نیز از هم اکنون برنامه ریزی خوبی برای سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: برای سال جاری برنامه ریزی شده با کاهش هزینه ها به ارتقاء شاخص بهره وری شرکت کمک شایانی شود.
عالی ادامه داد: درخصوص مهم ترین فعالیت های شرکت در سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی مناسبی گرفته تا پروژه های هدف شرکت آبفا استان بوشهر یکی پس از دیگری مورد بهره برداری قرار گیرند.