مدیرعامل آبفای کرمان خبر داد؛

اجرای ۲۸۰ کیلومترخط انتقال آب شرب در روستاهای استان کرمان

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: در طرح جهاد آبرسانی ۲۸۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب در روستاهای استان کرمان اجرا شده است.

اجرای ۲۸۰ کیلومترخط انتقال آب شرب در روستاهای استان کرمان

 

به گزارش برقآب، به نقل از شرکت آبفا کرمان؛ علیرضا عبدیان، در جمع خبرنگاران به اهمیت طرح جهاد آبرسانی در تأمین آب روستاهای فاقد آب بالای ۲۰ خانوار اشاره کرد و افزود: در قرارداد نخست با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۶۶۹ روستا تا پایان دولت سیزدهم آبرسانی می‌شود و مابقی روستاهایی که دارای تنش هستند در قرارداد دوم با قرارگاه گنجانده می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون در طرح جهاد آبرسانی ۲۸۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب در روستاهای استان کرمان اجرا شده است افزود: در استان کرمان اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی در روستاهای تحت پوشش این طرح به طول ۴۳۰ کیلومتر اجرا شده و روند کار با قوت ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ٣٧ درصدی این طرح در استان کرمان افزود: ۲۸ باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۸ هزار و ۹۸۰ مترمکعب در ۱۴۶ روستا احداث شده است و تا پایان قرارداد مابقی مخازن احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: تاکنون ۵۴ حلقه چاه حفر و تجهیز شده است و با وارد مدار شدن و بهره برداری از این چاه‌ها، مشکل آب در بسیاری از روستاهای تحت پوشش این قرارداد رفع شد.

 

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان:

۴۳۸ انشعاب غیرمجاز در عنبرآباد شناسایی شد

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: ازابتدای سال جاری تعداد ۴۳۸ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان عنبرآباد شناسایی شد.

 علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای آذر ماه تا کنون ۱۲۱ فقره انشعاب شناسایی و به مجاز تبدیل شد و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان برخورد با انشعابات غیرمجاز به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز باعث هدررفت آب می‌شود و ما نسبت به کشف و شناسایی این موارد بسیار حساسیم و با متخلفان به طور جد برخورد می‌شود.

عبدیان، ادامه داد: افت فشار و هدر رفت آب باعث اختلال در نظام خدمت رسانی ما هستند و ما انتظار داریم شهروندان نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشند و درصورت مشاهده تخلف، با تماس با سامانه ۱۲۲ این موارد را اطلاع دهند.