با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال انجام شد؛

اجرای چهار پروژه بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای چهار پروژه اصلاح شبکه و تاسیسات توزیع برق با صرف اعتباری به مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

حسین حافظی با اشاره به این که پروژه نصب ایستگاه هوایی ابتدای خیابان یاس واقع در شهرک شهید کلاهدوز شهمیرزاد به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر به اجرا درآمده گفت: پروزه تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی خیابان ایران مهدیشهر، از جمله پروژه هایی است که به انجام رسیده است.

وی افزود: به منظور اجرای پروژه بهسازی و تعویض پایه های فرسوده روستاهای پرور، تلاجیم، تم و سرآور، بهینه سازی یک هزار و پانصد متر خط ۲۰ کیلوولت، تعویض ۱۵ اصله پایه فرسوده، اصلاح ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و تعویض پنج اصله پایه فرسوده اجرایی شده است.

حافظی تصریح کرد: بهینه سازی یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و تعویض ۱۰ اصله پایه فرسوده حدفاصل روستای رسم رودبار تا گوشوارک، از دیگر پروژه هایی است که عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی، مقاوم سازی و تعویض پایه های عارضه دار، رفع کانون های خطر، ارتقای تاب آوری شبکه، ایمن سازی محیط و رعایت رضایت مشترکین، در زمره اهداف اجرای این پروژه ها به شمار می رود.