آیین معارفه و تکریم ذیحساب شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، جلسه تودیع و معارفه ذیحساب شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، باحضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان، معاونین مالی و پشتیبانی، برنامه ریزی و مهندسی، امور مشترکین و منابع انسانی، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت، و همچنین مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان و هیات همراه برگزار شد.

عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، بااشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت برای ارائه خدمات به مشترکین، تصریح کرد: برای نگه داشتن شبکه برق مطمئن و پایدار، ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام می شود که عمدتا از منابع داخل تامین می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث منابع دولتی حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان تفاهم نامه و توافق نامه منعقد شده است که حدود ۵۰ درصد آن تخصیص پیدا میکند و این دلیل حضور ذیحساب در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان است.

صادق سلطانی نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به انجام اقدامات اولیه و راه اندازی اطلس سرمایه گذاری استان گفت: در گام بعد، نام کاربری و رمز را در اختیار دستگاه اجرایی قرار می دهیم تا آن ها فرصت های سرمایه گذاری خود را در سامانه بارگذاری کنند و موجبات تحول در استان فراهم شود.

وی در ادامه ضمن خرسندی از نحوه عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در حفظ انضباط مالی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هم بیش از گذشته خود را در کنار شرکت توزیع نیروی برق می بیند و با تخصیص اعتبارات در بخش عمرانی، در راستای تقویت این قسمت، امید است گام های بهتری برداشته شود.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مجید رستمی، سیدرضا نعمت الله زاده بعنوان ذیحساب جدید شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان معرفی شد.