سخنگوی صنعت برق مطرح کرد

آغاز آخرین ماه اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق از امروز

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: آخرین ماه اجرای طرح پاداش صرفه جویی و آخرین فرصت برای رایگان کردن قبوض مشترکان خانگی از امروز آغاز شد.

به گزارش برقآب، مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی، اعلام کرد که  آخرین ماه اجرای طرح پاداش صرفه جویی در مصرف برق و رایگان کردن قبوض مشترکان خانگی آغاز شده است. این طرح با هدف تامین برق پایدار برای تمامی مشترکان و متناسب با اقلیم مناطق مختلف کشور طراحی شده است. همه مشترکان حتی پرمصرف‌ها می‌توانند با کاهش مصرف برق خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته، پاداش دریافت کنند. به ازای هر کیلو‌وات ساعت کاهش مصرف تا ۲۰۰۰تومان سند برنامه‌ریزی و طراحی طرح تعیین شده است. اجرای این طرح از اواسط خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مصطفی رجبی مشهدی درباره مصرف برق کشور نیز اظهار داشت که در روز گذشته میزان مصرف برق به ۷۱ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسیده است. این میزان نزدیک به ۷۰۰۰ مگاوات از مصرف سال گذشته بیشتر است که نشان می‌دهد مصرف برق افزایش یافته است.

با اعلام این طرح، انتظار می‌رود با مشارکت همگانی و به ویژه پرمصرف‌ها، بتوان برق پایدار برای تمامی هم‌وطنان و بخش‌های مختلف تامین کرد. تشکر از مشترکان خانگی که تاکنون در این طرح شرکت کردند و مصرف برق خود را کاهش دادند نیز صورت گرفت. با افزایش همکاری و مشارکت همگانی، برق پایدار برای تمامی هم‌وطنان تضمین می‌شود.