آب منطقه ای سمنان جز دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از انتخاب این شرکت به عنوان یکی از دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی خبر داد . ایرج حیدریان روز یکشنبه گفت: این شرکت در جشنواره امسال شهید رجایی موفق به کسب بیشترین امتیاز در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی شد . مدیرعامل شرکت آب منطقه ای […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از انتخاب این شرکت به عنوان یکی از دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی خبر داد .

ایرج حیدریان روز یکشنبه گفت: این شرکت در جشنواره امسال شهید رجایی موفق به کسب بیشترین امتیاز در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی شد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان افزود: این شرکت در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت به عنوان دستگاه برتر انتخاب و معرفی شد .

ایرج حیدریان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان این شرکت،از مشارکت،همراهی و همدلی اعضای هیئت مدیره،معاونین،مدیران و کارشناسان این شرکت در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی نمود .

شایان ذکر است در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان”جشنواره شهید رجایی” بر اساس شاخص های تعیین شده عمومی و اختصاصی، در حالی در استان انجام گرفت که از آبان سال ۱۳۹۹ ابلاغ و آغاز شد و تا پایان مرداد سال جاری ادامه داشت و در این مدت، ۷۳۴ شاخص اختصاصی در ۵۳ دستگاه اجرایی استان مورد سنجش قرار گرفته است .