مدیر عامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

۵ روستای صائین قلعه با ۵۵۰۰ نفر جمعیت آبرسانی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با آبرسانی به دو مجتمع "خراسانلو" و "ارهان، الگزیر" جمعیتی بالغ بر 5500 نفر در 5 روستای این منطقه از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با آبرسانی به دو مجتمع “خراسانلو” و “ارهان، الگزیر” جمعیتی بالغ بر ۵۵۰۰ نفر در ۵ روستای صائین قلعه از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش برقآب «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: برای آبرسانی به مجتمع خراسانلو که شامل روستاهای “کوه زین”، “مهستان” و “خراسانلو” می باشد، افزون بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۱۷۰۰ متر خط انتقال، تامین و تجهیز تاسیسات برقی، مکانیکی و احداث اتاقک سرچاهی می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد طی روزهای آتی آماده بهره برداری خواهد بود.

جزء قاسمی به احداث مجتمع آبرسانی “ارهان، آلگزیر” نیز اشاره کرده و بیان داشت: این طرح جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار می دهد.

وی گفت: برای احداث این مجتمع آبرسانی اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده که هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول تصریح کرد: مجتمع آبرسانی “ارهان، الگزیر” شامل احداث خط انتقال به طول ۲۸۰۰ متر، حفر و تجهیز چاه و تامین و تجهیز سیستم برق رسانی می باشد.

وی تاکید کرد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به مناطق روستایی و ارتقاء زیرساخت های آبرسانی به این مناطق به ویژه بخش های محروم و توسعه یافته همچنان در صدر اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.