ثبت بیش از ۳۹ هزار تماس مشترکین مازندرانی از طریق سامانه ۱۲۱
مهندس سید کاظم حسینی کارنامی گفت : مرکز فوریت های برق (۱۲۱) در ستاد و کلیه امورها و بخش ها به منظور پاسخگویی منطقی و سریع تماس های مشترکین و پیگیری در خواستها در کوتاهترین و مناسبترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی فعال است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه کلیه خاموشی های خواسته و ناخواسته در نرم افزار ثبت حوادث و سیستم ضبط مکالمات ثبت میگردد گفت: این درخواست ها توسط اپراتورها بصورت برنامه ریزی شده به واحدهای پیگیری کننده ارجاع می گردد.
حسینی کارنامی ضمن اطمینان خاطر به مشترکان در خصوص رویت تمام خاموشی های فشار متوسط و ضعیف در سامانه نرم افزار ۱۲۱ اعلام داشت : تمام تماس های مردم هم از طریق این سامانه مدیریت می شود .
وی با اشاره به عملکرد واحد ۱۲۱ در راستای مدیریت خاموشی ها در سال جاری اشاره کرد و افزود : برقراری سرویس اعلان (Notification) در اپلیکیشن برق من ،توسعه پاسخگویی هوشمند مراکز تماس ، راه اندازی قابلیت سر ریز تماسها بین مراکز ۱۲۱ ساری، بابل، قائمشهر و بهشهر جهت افزایش ظرفیت پاسخگویی در شرایط بحران ، امکان مشاهده، رصد و ردیابی خودروهای عملیاتی ، ضبط مکالمات در راستای نظارت برمدیریت خاموشی ها از جمله اقدامات امور فوریتهای و اتفاقات شبکه توزیع برق مازندران به شمار
می رود .
حسینی کارنامی تصریح کرد : با توجه به فراگیری اپلیکیشن (برق من) در جهت ارائه کلیه خدمات غیر حضوری تصریح کرد :مشترکین محترم حوزه توزیع برق مازندران با استفاده از این اپلیکیشن و سایت شرکت به آدرسwww.maztozi .ir و ورود به لینک اطلاعات خاموشی و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند از خاموشی های با برنامه منطقه خود آگاه شوند.
ارسال دیدگاه