مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان اعلام کرد:

کارگاه طرح ملی دانش آموزی نجات آب “داناب”

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان از برگزاری نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب "داناب" با حضور مدیران امور منابع آب شهرستان‌های استان کرمان خبر داد.

نشست هم اندیشی و کارگاه طرح ملی دانش آموزی نجات آب “داناب”

به گزارش برقاب، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، سینا روزبهانی سخنگو و مدیر روابط عمومی این شرکت با مهم قلمداد کردن اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگسازی در کاهش برداشت آب، به تاثیرپذیری بالای قشر نوجوان اشاره و طرح داناب را از جمله الگوهای موفق ظرفیت سازی اجتماعی در عرصه آب عنوان کرد.
وی در ادامه گفت: تبیین چارچوب و مراحل

کارگاه طرح ملی دانش آموزی نجات آب “داناب”،در سال تحصیلی جاری ۰۳-۱۴۰۲ از جمله دیگر بخش های نشست با مدیران منابع آب شهرستان‌ها بود که توسط نمایندگان شرکت مشاور آبانگاه به تفصیل ارائه گردید.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان اظهار کرد: در بخش پایانی این نشست، پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و کسب پیشنهادات نمایندگان مدیریت منابع آب شهرستان‌ها بود که به پربارتر شدن طرح در فرصت باقیمانده از سال تحصیلی منجر خواهد شد.
سینا روزبهانی در پایان گفت: طرح داناب در سال تحصیلی جاری با پیگیری شرکت آب منطقه‌ای کرمان و همکاری خوب اداره کل آموزش و پرورش در تمامی مدارس متوسطه اول در استان پهناور کرمان در حال اجرا می‌باشد.