همزمان با سفر وزیر نیرو به کرمان

۲۶ طرح آبرسانی در استان کرمان افتتاح شد

در نهمین روز از ایام ا.. دهه فجر و همزمان با سفر وزیر نیرو به استان کرمان ۲۶ طرح آبرسانی در بخش شهری و روستایی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ۴ طرح بزنجان بافت،  اجرای خط انتقال آب و بهره برداری از ۲ حلقه چاه آب شرب منابع طبیعی، توسعه و بازسازی شبکه آب شهرستان کرمان و پروژه تکمیل خط انتقال برق اختصاصی چاه های آب شرب شهر کرمان با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال  در بخش شهری  صبح روز پنجشنبه توسط وزیر نیرو افتتاح شد.
اجرای  ۵.۸ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال آب ، بهره برداری از ۲ حلقه چاه آب شرب منابع طبیعی و توسعه و بازسازی ۷۱ کیلومتر از شبکه آب شهرستان کرمان   و مخزن ۳ هزار مترمکعبی بزنجان در شهرستان بافت از جمله طرح های اجرا شده در بخش شهری است.
طرح آبرسانی به ۲۲ روستای استان کرمان در قالب  جهاد آبرسانی  نیز از دیگر طرح های افتتاح شده دربخش روستایی است که با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این طرح  ۱۶هزار و ۷۲۸ نفر از جمعیت روستایی  در استان کرمان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.
طرح های آبرسانی روستایی  با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شده است و شامل خرید و اجرای ۶۳ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۱۸ کیلومتر خط انتقال آب  و احداث ۱۷۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب ، ۲ باب ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه  است که امروز صبح توسط  وزیرنیرو افتتاح شد.