تامین برق پایدار کنکور سراسری

تامین برق پایدار کنکور سراسری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از آمادگی کامل نیروهای فنی و عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد.

به گزارش برقاب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از آمادگی کامل نیروهای فنی و عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد.
ولی الله ناصری گفت با توجه به اهمیت و حساسیت برگزاری آزمون کنکور ، نیروهای فنی و اجرایی در تمامی شهرستان های استان در حالت آماده باش بودند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.
وی با بیان این که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، تاکید کرد: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶و ۷ اردیبهشت ماه ، تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی و تامین برق پایدار برای حوزه های امتحانی اتخاذ شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خاطر نشان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است و خوشبختانه پنجشنبه و جمعه کنکور در کل استان بدون هیچگونه مشکل در زمینه برق پایدار برگزار شد.