مشارکت مشترکان در مدیریت مصرف برق و پایداری شبکه

​مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با قدردانی از همکاری مشترکان و مدیریت مصرف برق در روزهای گرم سپری شده گفت: خوشبختانه به همت همکاران و همراهی مشترکان تابستان امسال را بدون خاموشی برای مشترکان خانگی تاکنون سپری کرده‌ایم و امید است در روزهای آینده نیز مشترکان ما را در تامین برق پایدار برای همه یاری کنند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفتگو با خبرنگاران، قدردانی از همکاری مشترکان و مدیریت مصرف برق در روزهای گرم سپری شده را بیان کرده است. او با تاکید بر اینکه تابستان امسال به لطف همت و همراهی مشترکان و همکاران توانستیم روزهای گرم را بدون خاموشی برای مشترکان خانگی سپری کنیم، امیدوار است که در آینده نیز مشترکان ما در تامین برق پایدار برای همه یاری کنند.

در ادامه، مدیرعامل به تهمیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط وزارت نیرو و شرکت توانیر در تابستان امسال اشاره کرده است. او اظهار داشته است که با تهییدات مورد نیاز و همکاری مشترکان خانگی در مدیریت مصرف و همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی، هیچ خاموشی در بخش خانگی بابرنامه‌ای اعمال نشده است و این دستاورد بدون همراهی مشترکان به دست نمی‌آمد.

در بخش بعدی، مدیرعامل بیان کرده است که صرفه‌جویی در مصرف برق نباید محدود به روزهای گرم سال باشد و استفاده درست از منابع، قدمی اساسی در رسیدن به هر پیشرفتی است. او تاکید کرده است که برای توسعه اجتماعی و اقتصادی، لازم است فرهنگ استفاده درست و صحیح از منابع را در همه روزهای سال رعایت کنیم تا هم هزینه‌ها کاهش یابند و هم از منابع طبیعی محافظت کنیم.

در انتها، مدیرعامل به ادامه طرح‌های مدیریت بار در روزهای گرم اشاره کرده است و تاکید کرده است که نظارت برای پایداری شبکه به همراه درخواست همکاری از مشترکان بزرگ اداری، تجاری و صنعتی در ارائه برق پایدار برای مشترکان ادامه خواهد داشت. او درخواست کرده است که در آینده نیز مشترکان با همکاری خود، به حفظ پایداری شبکه و ارائه برق پایدار به مشترکان کمک کنند.