مسابقات والیبال یادواره شهدای صنعت برق

رئیس اداره رفاه، درمان، ورزش و سلامت شرکت برق منطقه‎ ای خراسان از برگزاری مسابقات والیبال یادواره شهدای صنعت برق با حضور ۶ تیم در شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‎ ای خراسان علیرضا قاضی‎زاده با اشاره به تعبیه امکانات ورزشی در شرکت اظهار کرد: با توجه به راه‎اندازی امکانات ورزشی […]

رئیس اداره رفاه، درمان، ورزش و سلامت شرکت برق منطقه‎ ای خراسان از برگزاری مسابقات والیبال یادواره شهدای صنعت برق با حضور ۶ تیم در شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‎ ای خراسان علیرضا قاضی‎زاده با اشاره به تعبیه امکانات ورزشی در شرکت اظهار کرد: با توجه به راه‎اندازی امکانات ورزشی در مجموعه اداره مرکزی شرکت برق منطقه ای خراسان از قبیل زمین چمن فوتبال، زمین‎های تنیس خاکی و والیبال با هدف رونق گرفتن استفاده از این امکانات و در جریان قرار گرفتن همکاران و هماهنگی به عمل آمده با مهندس ریاحی مدیر عامل شرکت، یک دوره مسابقات والیبال برنامه‌ریزی و این رقابت‌ها از ۲۱ مهر ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات به پاسداشت مقام شهدا، با عنوان «گرامیداشت شهدای صنعت برق» برگزار و در آن ۶۰ نفر از همکاران در قالب ۶ تیم و ۲ گروه سه تیمه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره رفاه، درمان، ورزش و سلامت شرکت برق منطقه ‎ای خراسان بیان کرد: خوشبختانه از برگزاری این مسابقات استقبال خوبی شد و افتتاحیه آن با حضور مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار گردید.

قاضی‎زاده با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این مسابقات شور و هیجان لازم بین همکاران به عنوان مشوق برای استفاده از امکانات فراهم شده در این مجموعه را فراهم کند، گفت: حضور حداکثری همکاران، مسئولان شرکت را ترغیب می‎کند امکانات این بخش را توسعه دهند.

وی از صدور اطلاعیه برگزاری دوره‎های آموزشی تنیس خاکی در شرکت برق منطقه ‎ای خبر داد و گفت: پس از به حد نصاب رسیدن متقاضیان برنامه آموزشی این رشته ورزشی به اطلاع همکاران خواهد رسید. همچنین زمین چمن مجموعه نیز در حال آماده‎سازی است که با آماده شدن این زمین، زمینه استفاده همکاران از زمین فوتبال نیز فراهم می‌گردد. در پایان از حمایت‌های صورت گرفته توسط مدیر عامل شرکت و همکاری‌های معاونت‌های‌ مالی و پشتیبانی و منابع انسانی و همچنین امور نظارت بر خدمات شرکت که با آماده‌سازی امکانات زمینه انجام این فعالیت‌ها را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.