معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد

مدیر روابط عمومی شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به اینکه نقطه قوت ما در توانیر حفظ روحیه تخصصی و حرفه ای است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به اینکه نقطه قوت ما در توانیر حفظ روحیه تخصصی و حرفه ای است، عنوان کرد: همواره با حفظ این روحیه در راستای خدمت رسانی و تامین برق پایدار اقدامات لازم صورت گرفته است. مهندس مهران امیری در مراسم تکریم و معارفه، عنوان کرد: در جهت تعالی این شرکت اقداماتی در ادوار گذشته انجام شده است اما میتوان با بهره مندی هر چه بهتر و شناسایی نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف، به توسعه هر چه بهتر دست پیدا کرد.

با حکم مدیرعامل توانیر کشور مهران امیری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان معرفی شد و از زحمات فریدون خودنیا مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان :امروز صبح با حضور  دکتر دالوند معاون استانداری لرستان، مهندس علی اکبری مدیر روابط عمومی شرکت توانیر ، جمعی از مدیران استانداری و معاونین و مدیران  شرکت توزیع برق لرستان و ارتباط ویدیو کنفرانسی با مهندس پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ایین معارفه مهندس مهران امیری بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان و تکریم مهندس خودنیا مدیرعامل سابق شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.

 مدیر روابط عمومی شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به اینکه نقطه قوت ما در توانیر حفظ روحیه تخصصی و حرفه‌ای است، عنوان کرد: همواره با حفظ این روحیه در راستای خدمت رسانی و تامین برق پایدار اقدامات لازم صورت گرفته است.

مهندس علی اکبری عنوان کرد: لرستان یکی از استانهای دارای نقاط صعب العبور و سخت است و همین موضوع خدمت رسانی و برق رسانی را با سخت می کرد اما خوشبختانه با روحیه حرفه ای کارکنان، به نقاط و مناطق روستایی دوردست نیز برقرسانی صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی توانیر تصریح کرد: مهران امیری از بدنه شرکت است و قاعدتا تمامی نقاط قوت و قصور شرکت را احصا کرده و بهتر می تواند مسائل و موضوعات را مدیریت کند و در این راستا لازم است همکاران نیز نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

در ادامه دکتردالوند معاون هماهنگی استانداری لرستان با اشاره به عملکرد قابل قبول شرکت برق در برقرسانی به روستاها و  ضرورت توجه به احداث نیروگاه ، گفت:یکی از زیرساخت‌های اساسی و مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری تامین برق است، در این میان احداث و افزایش نیروگاه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات جهادی که  در برق لرستان صورت گرفته کمتر روستایی در استان وجود دارد که از نعمت برق برخوردار نباشد.

در پایان مهندس مهران امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: این شرکت ظرفیت و پتانسیل های زیادی دارد و می توان با بهره گرفتن از این توانمندی ها در جهت رشد و شکوفایی اقدامات موثر و مهمی انجام داد.

مهندس مهران امیری در مراسم تکریم و معارفه، عنوان کرد: در جهت تعالی این شرکت اقداماتی در ادوار گذشته انجام شده است اما میتوان با بهره مندی هر چه بهتر و شناسایی نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف، به توسعه هر چه بهتر دست پیدا کرد.

وی ابراز داشت: با برگزاری مانورها، احصا نقاط ضعف و رفع آنها، توانسته ایم در شرایط بحران و حوادث، در کمترین زمان ممکن برق روستاهای قطع شده را وارد مدار کنیم.

مهندس امیری ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی و اجرا، در سال گذشته توانستیم در جهت مدیریت مصرف برق و کاهش خاموشی ها در استان موفق عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان ضمن تقدیر از زحمات خودنیا مدیرعامل سابق شرکت، گفت: جا دارد از زحمات مجموعه توانیر و استانداری لرستان به دلیل حمایت و همراهی هایشان تشکر کنم.

در این مراسم مهندس خودنیا مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق لرستان  به اقداماتی که در دوره تصدی خود بعنوان مدیر عامل در برق لرستان داشتند اشاره نمود و برای مهندس امیری آرزوی موفقیت کردند