در سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز

پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه برق دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر است

مدیركل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شكایات شركت توانیر در سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز پاسخگوی مطالبات و حل مشكلات مردم در حوزه برق است.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه برق مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر در سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز پاسخگوی مطالبات و حل مشکلات مردم در حوزه برق است.

در دومین دور سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز، مجید بِرَنگی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر به همراه مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان البرز در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبات مردم شریف استان البرز در حوزه برق می باشند.

نماینده تام الاختیار شرکت توانیر در سفرهای استانی دولت بیان کرد: میز ارتباطات مردمی جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم  تشکیل می شود تا حرفهای مردم درباره خدمات اخذ شده در حوزه برق شنیده شود.

وی افزود: ۳ هدف مهم از برگزاری میز ارتباطات مردمی _ ارتباط چهره به چهره و بی واسطه با مردم ، اطلاع از وضعیت خدمت رسانی حوزه برق در استان ها و ارزیابی تاثیر مصوبات ابلاغی بر کیفیت خدمت رسانی به مردم است.

برنگی در همین خصوص اضافه نمود:در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ آذر در میز خدمت به شریف استان البرز  در کرج – بلوار امام رضا-امور آبفا کرج پاسخگوی مردم استان البرز هستیم.