مدیران جدید توزیع نیروی برق معرفی شدند

در آیین های جداگانه ای، مدیران چندین مدیریت برق در حوزه شهرستان و نواحی و مدیران چند مجموعه در حوزه ستادی معرفی و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

در آیین های جداگانه ای، مدیران جدید توزیع نیروی برق در حوزه شهرستان و نواحی و مدیران چند مجموعه در حوزه ستادی معرفی و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش برقآب، به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، آیین معارفه مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و مدیران مدیریت های برق سه گانه یزد ، اشکذر با حضور قائم مقامان مدیرعامل در برق شهرستان و نواحی و معارفه سرپرست دفتر هیات مدیره ، مدیرعامل و حسابرسی فنی با حضور معاون برنامه ریزی و مدیر دفتر خدمات مشترکین با حضور معاون فروش و خدمات مشترکین برگزار شد.

در این مراسم ها که به صورت جداگانه در واحدهای مختلف برگزار شد ، مهندس محمدرضا عسکری فر به سمت مدیر امور برق یک ، مهندس یحیی جعفری خواه به سمت مدیر امور برق دو ، مهندس منصور سر استاد به سمت مدیر امور برق سه و مهندس علیرضا سبزی در تصدی مدیر برق شهرستان اشکذر منصوب شدند.

مهندس سیدناصرمیرفخرالدینی ، به عنوان مدیر دفتر هیات مدیره ، مدیرعامل و حسابرسی فنی ، مهندس حمیدرضا عدل به سمت مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و مهندس مجتبی حجتی مقدم به عنوان مدیردفتر خدمات مشترکین در تصدی خود انجام وظیفه خواهند کرد.