مدیران جدید آبفای استان اصفهان در مناطق ورزنه و برخوار

طی احکام جداگانه ای از سوی حسین اکبریان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیران امور آب و فاضلاب مناطق ورزنه و برخوار این استان منصوب شدند.

معارفه مدیران جدید آبفای استان اصفهان در مناطق ورزنه و برخوار

به گزارش برقاب،آیین های تودیع و معارفه مدیران امور آب و فاضلاب مناطق برخوار و ورزنه با حضور امراله  سلیمانی معاون منابع انسانی و تحقیقات، مجتبی قبادیان مدیر دفتر مدیر عامل آبفای استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان های ورزنه و برخوار برگزار شد.
در این مراسم ها فرشاد اسدی به عنوان سرپرست آبفای برخوار معرفی و از تلاش های احمدرضا مهرجو که به مقام بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد. همچنین سلمان نصیری به عنوان سرپرست آبفای منطقه ورزنه معرفی و از زحمات محمد حسین نصیری که به مقام بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.
در حکم انتصاب مدیرعامل آبفای استان اصفهان آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و لزوم ایجاد تحول در شرکت در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان موفق و مؤید باشید . بدیهی است اقدامات شما می بایست در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه انجام پذیرد و در همین راستا پاسخگوی مسئولیت های ناشی از آن خواهید بود.