مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران عنوان کرد:

شرکت برق خراسان شمالی در تبدیل وضعیت ایثارگر پیشرو است

مشاور وزیر نیرو از اقدامات و برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر قدردانی کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این نشست با بیان این که خانواده های شهدا و ایثارگران با رشادت های خود، افتخارات بسیار بزرگی را برای کشور فراهم کرده اند، خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، اقدامات شهدا و ایثارگران در سر لوحه فعالیت ها کارکنان قرار داشته و به عنوان الگویی برای مردم تبدیل شده است.

مهندس “سید یعقوب مرادی” افزود: آن چه که امروز در کشور شاهد هستیم حاصل از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آن ها است که در این راستا وظیفه داریم تکریم خانواده شهدا در برنامه های ما باشد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های وزارت نیرو تبدیل وضعیت مشمولین طرح خانواده های ایثارگران بود که این وزارت خانه با تبدیل ۲۴ هزار تن از کارکنان واجد شرایط، این موضوع را با جدیت به پایان رساند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان این که بررسی و رفع مشکلات کارکنان ایثارگر صنعت برق استان بسیار حایز اهمیت است، خاطر نشان کرد: تکریم و حفظ کرامت کارکنان و خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه های این شرکت قرار دارد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، موانع و مشکلات آن ها مرتفع خواهد شد.

مهندس “حسن چاهی” با بیان این که جامعه ایثارگران از سرمایه های با ارزش صنعت برق استان هستند، تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به خانواده های شهدا و ایثارگر، کمک بسیار بزرگی به سرلوحه قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تبدیل وضعیت مشولین طرح ایثارگان بود که با برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی، این امر در سریع ترین زمان ممکن محقق شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

بر اساس این گزارش در این برنامه کارکنان ایثارگر در یک نشست صمیمی با مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی مشکلات و خواسته خود را مطرح کردند.