شرکت آبفا بوشهر ۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده را نوسازی کرد

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین آب پایدار یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت سیزدهم و وزارت نیرو می باشد که در همین راستا اقدامات مستمر و موثری توسط شرکت آبفا استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش برقآب، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین آب پایدار یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت سیزدهم و وزارت نیرو می باشد که در همین راستا اقدامات مستمر و موثری توسط شرکت آبفا بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است.

وی از توسعه و بازسازی ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در ۴ماهه اول سال در بخش روستایی خبر داد و گفت: این اقدام با تلاش‌های پرسنل آبفا و با مشارکت و همراهی خیرین آبرسان در جهت پایداری آب شرب و جلوگیری از هدر رفت آب صورت گرفته است.

عالی با اشاره به اینکه توسعه و نوسازی خطوط لوله آب از برنامه‌های مهم این شرکت می باشد، افزود: تعویض لوله‌های فرسوده در جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین فشار و پایداری آب شرب نقش موثری دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر تصریح کرد: از هم استانی‌های شریف تقاضا داریم انشعابات غیر مجاز را با تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ به اطلاع ما برسانند.

وی خاطر نشان کرد: در اقصی نقاط استان پروژه‌های آبرسانی پیشرفت مطلوبی داشته اند که امیدواریم برخی از پروژه‌ها تا هفته دولت مورد بهره برداری قرار بگیرد.