سیستم روشنایی معابر در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی مورد تقدیر قرار گرفت

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران ونخستین جشنواره فن بازار تخصصی طرح شرکت دانش بنیان پیروز اندیشان به عنوان محصول فناورانه برتر شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت. در نخستین جشنواره فن بازار تخصصی طرح سیستم روشنایی معابر شرکت دانش بنیان پیروز اندیشان به عنوان محصول فناورانه برتر شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛سیستم روشنایی معابر در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و هم چنین نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی کشور گفت: جشنواره فن بازار برای نخستین بار به ابتکار دفتر روابط عمومی وزارت نیرو صورت گرفت که خوشبختانه با استقبال فراوان شرکت های توزیع برق کشور و هم چنین شرکت های دانش بنیان صورت روبرو شد.

مهندس “مهران قوامی” ادامه داد: در این جشنواره بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه خود را در حوزه های برق و مکانیک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند که شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با ارائه ۶ محصول در این نمایشگاه حضور پررنگ پیدا کرد.

وی با بیان این که برای برپایی این نمایشگاه برنامه های دقیق و همه جانبه ای با همکاری دفتر تحقیقات صورت گرفت، خاطر نشان کرد: این شرکت ۱۸ محصول فناورانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد که پس از بررسی های صورت گرفته ۶ محصول تایید و در نمایشگاه ارائه شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به معرفی محصولات فناورانه ارائه شده در نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران پرداخت و تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این نمایشگاه با ارائه ربات طناب بر، تگ هشدار دهنده ایمنی خطوط ۲۰ کیوولت، سیستم روشنایی معابر از طرف کمیته داوران نمایشگاه، لوح تقدیر برتر را به عنوان محصول جدید در حوزه روشنایی معابر، دریافت کرد.