دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه معاون مالی و پشتیبانی و مدیران دفاتر هیات مدیره و حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی دیدار و گفتگو کردند.

مهندس مجید وفایی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در این دیدار با اشاره به وضعیت صنعت برق استان در ایام پیک مصرف برق در فصل تابستان بیان داشت: شرکت مادرتخصصی توانیر با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های مورد نیاز با مدیران صنعت برق کشور از ماه های پایانی سال قبل تا کنون توانسته است برنامه ریزی مدونی را جهت عبور موفقیت آمیز از پیک بار تابستان امسال به عمل آورد.

مهندس وفایی با بیان همکاری بسیار ارزشمند صنایع و بخش کشاورزی در مدیریت مصرف بار الکتریکی در این ایام گفت : همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت و ضرورت مشارکت صنایع در اعمال مدیریت مصرف برق و همکاری دستگاه های اجرایی در رعایت صرفه جویی برق و توجه مردم شریف در مصرف بهینه این نعمت الهی موجب گردیده است که تا کنون با کمترین مشکل، شرایط فصل گرما در تابستان را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز با قدردانی از همکاری و تعامل فی مابین ابراز داشت: تلاش کارکنان صنعت برق در استمرار این نعمت ارزشمند و عدم بروز خاموشی ، آشکار و ستودنی می باشد.

وی عملکرد شرکت برق منطقه ای سمنان در اخذ اسناد مالکیت را مثبت و ارزنده برشمرد و گفت :  رمز موفقیت در این امر پیگیری و استمرار آن می باشد .

همچنین در این دیدار ، سید علیرضا میری ، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتردر بخش مستندسازی املاک بیان داشت : در حوزه مستندسازی املاک همه املاک در حال پیگیری و مستندسازی می‌باشد و ملکی نیست که مراحل مستندسازی و اخذ سند آن طی نشده باشد.

وی گفت : در خصوص سامانه سادا عملکرد شرکت به ۱۰۰٪ رسیده است و تمامی املاک و مستندات مربوطه در سامانه به ثبت رسیده است.