به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی انجام شد؛

حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سامانه سامد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق حقوق شهروندی، روز چهارشنبه هفتم دی ماه 1401با حضور در استانداری زنجان، از ساعت 8ونیم تا 9ونیم صبح از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، “علیرضا جزء قاسمی” بیان داشت: سامانه تلفنی ۱۱۱، به عنوان مجرای یکپارچه ارتباط مردم و دولت، در راستای ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است.

وی افزود: حضور مسئولین در سامانه سامد به نحوی است که هر یک از شهروندان می توانند ایده ها، پیشنهادها، انتقادات، درخواست ها و مطالبات خود را به وضوح مطرح نمایند.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: در این حضور، ضمن رسیدگی به درخواست های مشترکین، دستورات لازم جهت پیگیری و حل مشکلات مردمی، دستورات مساعد در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی برای رسیدگی به این درخواست ها صادر شد.

گفتنی است: برنامه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز بصورت مستمر روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به  دفتر روابط عمومی این شرکت و یا از طریق تماس با شماره تلفن: ۳۳۷۸۳۲۱۸ درخواست ملاقات خود را ثبت و به انجام برسانند.