جلسه پیگیری تکالیف مجمع عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید

جلسه ای براساس اجرایی نمودن تکالیف مجمع عمومی سال 1401 شرکت مدیریت منابع آب ایران در جهت آسیب شناسی ورفع بندهای مطرح شده با حضور مدیران وکارشناسان حوزه های حفاظت وبهره برداری و مدیریت منابع انسانی، مالی وپشتیبانی برگزار گردید.

به گزارش برقآب، جلسه اجرایی نمودن تکالیف مجمع عمومی سال ۱۴۰۱ شرکت مدیریت منابع آب ایران طی ملاقاتی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه های حفاظت و بهره برداری و مدیریت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی برگزار گردید. در این جلسه، شیخی فر مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت، به تشریح اقدامات انجام شده توسط معاونت ها و مدیریت های مختلف شرکت در رابطه با تکالیف مجمع عملیات جاری سال ۱۴۰۱ پرداخت.

با توجه به بندهای ابلاغ شده، پیشنهادهایی توسط مدیران و کارشناسان ارائه شده و پس از جمع بندی، بندهای مصوبات تدوین گردیدند. امیدواریم با پیگیری این مصوبات، شرکت بتواند به تعالی خود دست یابد. در این جلسه، چهار بخش اصلی به بحث و بررسی پرداخته شد.

بخش اول مربوط به حوزه حفاظت است که در آن اقدامات و برنامه هایی برای شناسایی و رفع مشکلات موجود در حوزه حفاظت منابع آب انجام شد. در این بخش، به تحلیل و بررسی عوامل تاثیرگذار بر حفاظت منابع آب، مانند تغییرات آب و هوایی، رقابت برای استفاده از منابع آب و مسائل مرتبط با کیفیت آب پرداخته شد.

بخش دوم مربوط به حوزه بهره برداری است که در آن اقدامات و برنامه هایی برای بهره برداری بهینه از منابع آب و توزیع عادلانه آنها با تاکید بر حوزه های آبیاری و آب شرب انجام شد. در این بخش، به تحلیل و بررسی روش های بهره برداری از منابع آب با توجه به نیاز های مختلف صنایع، کشاورزی و شهری پرداخته شد.

بخش سوم مربوط به حوزه مدیریت منابع انسانی است که در آن اقدامات و برنامه هایی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان و ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد انجام شد. در این بخش، به تحلیل و بررسی نیازمندی های آموزشی و توسعه حرفه ای کارکنان شرکت پرداخته شد.

بخش چهارم مربوط به حوزه مالی و پشتیبانی است که در آن اقدامات و برنامه هایی برای بهبود مدیریت مالی و بهره گیری از منابع مالی شرکت انجام شد. در این بخش، به تحلیل و بررسی سیستم های مالی و راهکارهایی برای بهبود مدیریت مالی و افزایش سودآوری شرکت پرداخته شد.

با توجه به این جلسه اجرایی و برگزاری آن، امیدواریم تمامی تلاش ها و اقدامات شرکت در سال ۱۴۰۱ منجر به رفع مشکلات مطرح شده و بهبود عملکرد شرکت شود.