جایزه جهانی PRO PR Globe  در دستان مهربانوی ایرانی

جوایز معتبر جهانی PRO PR Globe  در هتل مونا پلازا بلگراد توسط برندگان سابق این جایزه به برندگان ۲۰۲۳ اهدا شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این مراسم که در پایان کنفرانس PRO PR  برگزار شد، به برندگان اعلامی از سوی چهار انجمن جهانی ارتباطات، انجمن جهانی روابط عمومی (IPRA) انجمن جهانی بین المللی روابط عمومی(PRCA)،موسسه روابط عمومی(ICCO)،مرکز مشاوره بین المللی روابط عمومی(CIPR) از سراسر جهان اهدا شد.
برنده شناخته شده از ایران، مینا نظری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز می باشد، وی بدلیل فعالیت هایش در جهت توسعه دانش روابط عمومی  و ارتباطات در سطح بین الملل از طرف انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نامزد دریافت جایزه PRO PR معرفی شده بود.وی در این کنفرانس که با حضور ریس انجمن روابط عمومی (IPRA) و ریس انجمن ارتباطات و روابط عمومی (CIPR ) برگزار شد در مورد تاریخ  ارتباطات و وضعیت کنونی  روابط عمومی درایران سخنرانی کردند.
برندگان این جایزه در سال ۲۰۲۳ از کشور های آفریقای جنوبی،ایتالیا، مقدونیه شمالی،بریتانیا، کرواسی،ایالات متحده، کرواسی، مجارستان انتخاب شدند.
تقدیرنامه Vision City به شهرداری Golubac از صربستان، تقدیرنامه Vision Manager به ساشا پوپوویچ، مدیر و یکی از بنیانگذاران VEGA IT، صربستان، اهدا شد و جوایز Infigo به نناد دانیلوویچ، موسس و سردبیر اهدا شد. امسال جایزه جدید PRO PR Globe Entrepreneur به رایان کیت، مدیرعامل و بنیانگذار ScanQuo از بریتانیا تعلق گرفت.
مینا نظری سرپرست دفتر روابط عمومی برق تبریز و دکترای علوم ارتباطات می باشد، وی پیش از این برنده جایزه بهترین راهبر ارتباطات جهان، بهترین رهبر روابط عمومی خاورمیانه و بهترین روابط عمومی در سطح جهان از طرف انجمن بین المللی روابط عمومی شده است.