تقدیر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از مشترکین صنایع بزرگ استان سمنان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از مشترکین صنایع بزرگ استان سمنان به جهت همکاری مناسب در مدیریت بار تابستان سال جاری تقدیر و تشکر نمود.

مهندس مجید وفایی ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت ، با حضور در شرکت های بزرگ صنعتی استان و مشترکین برق منطقه ای سمنان ، از زحمات ارزنده آنان در مدیریت پیک بار در تابستان گذشته قدردانی کرد.

مهندس وفایی در این دیدارها  با اشاره به اهمیت صنایع در رونق تولید و رشد اقتصادی و نقش مهم صنعت برق در تداوم این حرکت گفت : صنعت برق استان ، به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه همواره تلاش نموده است در کمک و همراهی به بخش صنعت و کشاورزی استان گام بردارد.

وی با اظهار قدردانی از صاحبان صنایع و کشاورزی در همکاری مناسب با صنعت برق گفت: همراهی صنایع استان  و بخش کشاورزی در اعمال مدیریت بار و مشارکت هم استانی های عزیز در رعایت صرفه جویی برق موجب گردید که مردم بزرگوار استان با کمترین خاموشی ، تابستان را سپری نمایند.

در این دیدار، مدیران عامل شرکت های بزرگ صنعتی استان از برنامه ریزی مناسب شرکت برق منطقه ای سمنان در تابستان گذشته در اعمال مدیریت بار و کم شدن مشکلات ناشی از ناترازی تولید نسبت به مشابه سال قبل، تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان این دیدارها  با اهداء لوح سپاسی از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، از همراهی و همدلی مجموعه مدیریت و کارکنان صنایع بزرگ ، قدردانی گردید .

گفتنی ست  شرکت های تولیدی شیمیائی کلران ، فروسیلیس ایران، سیمان شاهرود، فولاد شاهرود، فولاد کویر دامغان، ذوب آهن شاهرود ، فولاد آلیاژی دامغان و فولاد آلیاژی سمنان از مشترکین شرکت برق منطقه ای سمنان می باشند.