به گزارش
برقآب و روابط عمومی آبفای استان همدان، در ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی
استانداری همدان در خصوص زمان مدت زمان پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به شکایات مردمی از طریق سامانه سامد(تلفن ۱۱۱) و با توجه به اینکه متوسط زمان پاسخگویی این شرکت در بستر سامانه سامد کمتر از میانگین مورد انتظار بوده است از مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان با ارسال نامه تقدیر شد.
در متن این نامه آمده است:
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) به عنوان یک ضرورت که در ارتباط مستقیم، ساده و گسترده آحاد جامعه با مدیران و مسئولین محسوب میگردد. با توجه به این که متوسط زمان پاسخگویی آن دستگاه به شکایات مردمی در بستر سامد کمتر از میانگین مورد انتظار بوده است، بدین طریق از اهتمام و مساعی جنابعالی و همکاران محترم در زمینه پیگیری مسائل و پاسخگویی سریع به مردم فرهیخته استان در یک سال گذشته تقدیر و تشکر مینماید.
ارسال دیدگاه