تشریح پروژه های حوضه آبرسانی تصفیه و دفع پساب فاضلاب در چهار محال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مسئولین این شرکت با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الا سلام والمسلمین حاج آقا نکو نام دیدار کردند. بنابراین گزارش این دیدار با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل دکتر احمدرضا محمدی ، […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مسئولین این شرکت با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الا سلام والمسلمین حاج آقا نکو نام دیدار کردند.

بنابراین گزارش این دیدار با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل دکتر احمدرضا محمدی ، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری طی جلسه ای در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم دکتر محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از وقتی که در اختیار مسئولین این شرکت گذاشته شده گزارشی از وضعیت موجود منابع آب آشامیدنی و همچنین از وضعیت پروژه های در حال اجرای این شرکت در حوضه آبرسانی  و جمع آوری ، تصفیه و دفع پساب فاضلاب در روستاها و شهرهای استان ارائه نمودند.

دکتر محمدی در ادامه با اشاره به وضعیت کم بارشی های امسال که کمبود آب را در پی داشته و همچنین افزایش دما که افزایش مصرف آب را به دنبال خواهد داشت خواستار توصیه ائمه جمعه و جماعات سراسر استان در جهت مدیریت مصرف و صرفه جویی شدند.

سپس حجت الا سلام والمسلمین حاج آقا نکو نام ضمن خیرمقدم به حاضرین و به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و افزودند: در برنامه ها باید رویکرد مطالبه گرانه وجود داشته باشد و بخصوص در مسائل آب باید اساسی ، دقیق و کارشناسی شده وارد شد.

وی نحوه مصرف آب را هم مهم ارزیابی کرد و خواستار فرهنگ سازی در مورد کاهش مصرف آب شدند و گفتند: در مصرف آب باید تعدیل ایجاد شود و پر مصرفها جریمه پر مصرفی خود را بپردازند تا مصرف جایگاه خودش را پیدا کند.

ایشان در ادامه به بیان این نکته اشاره نمود که هر دو مقوله آب و فاضلاب از مقوله های مهم جامعه می باشندکه اینها به عهده شرکت آب و فاضلاب است و اهمیت فاضلاب کمتر از آب نیست چرا که شرایط زندگی ها به گونه ای است که باید برای فاضلاب هم حتما برنامه ریزی کرد هم از این جهت که وجود فاضلاب در شهرها و روستاها مشکل ایجاد نکند و هم از این جهت که با تصفیه فاضلاب پساب آن مجددا امکان استفاده از آن وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت روز افزون ، افزایش توفیقات را برای مدیران ، مسئولین و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری آرزو نمودند.