تجلیل از خادمین مراسم جمع خوانی قرآن کریم درماه مبارک رمضان

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از خادمین مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از خادمین مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در این مراسم با بیان اینکه توسعه فعالیت های قرآنی ، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد ، اظهارداشت: مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی ، تبلیغی سالیانه این شرکت است که با حضور اساتید علوم قرآنی برگزار میشود.

وی ، یکی از راهکارهای مناسب و موثر برای مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمنان، توسعه و ترویج برنامه ها و فعالیت های قرآنی در سطح جامعه دانست و گفت: توجه و عمل کردن به تعالیم و آموزه های قرآنی و دستورات دینی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد.

سلیمانی با تجلیل از کارکنان و اساتید مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در امورها بر توسعه فعالیت های قرآنی و مشارکت حداکثری کارکنان تاکید کرد.

درادامه حجت الاسلام محمدعلی امیری دبیر شورای فرهنگی با تبریک عیدسعید فطر گفت : خوشبختانه فعالیت های قرآنی این شرکت در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در پیشبرد و نشرعلوم و معارف اسلامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه استفاده میشود.

وی گفت : شورای فرهنگی شرکت در سال جدید اهداف مشخصی را در حوزه فرهنگی و فعالیت های قرآنی با تکیه بر تحقق« بیانیه گام دوم انقلاب»  تعیین نموده و برای اثربخشی فعالیت های این بخش نیازمند همکاری و مشارکت کارکنان و مدیران هستیم.

امیری با تقدیر از مشارکت همگانی کارکنان در جمع خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان گفت: این جلسه جمع خوانی با توجه به استقبال همکاران  به صورت هفتگی و همراه باتفسیر و روخوانی قرآن کریم در سال ادامه خواهد داشت .

در پایان با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از  خادمین و کارکنان حاضر در جمع خوانی ماه مبارک رمضان با اهدای یادبود تقدیر شد.

شایان ذکراست که جمع خوانی قرآن کریم در کلیه امورها با حضور ائمه جماعات و اساتید علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزارشد