دکتر صادق علیمرادی:

تامین، خنک سازی و توزیع آب، مهمترین خدمات ارائه شده شرکت آب منطقه ای به زوار

تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق مواکب در راستای ارائه خدمات پایدار به زائراین اربعین حسینی(ع) در سطح استان فراهم شده است.

به گزارش برقآب، تامین آب، خنک سازی و توزیع آب یکی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای ایلام به زائران اربعین حسینی در استان ایلام است. این شرکت، تمام تمهیدات لازم را جهت تامین خدمات آب و برق مواکب در راستای ارائه خدمات پایدار به زائران این مراسم مذهبی فراهم کرده است. مدیرعامل آب منطقه‌ای استان ایلام اعلام کرده است که تامین آب و برق پایدار از مهمترین اقدامات وزارت نیرو است و خوشبختانه در پایانه مرزی مهران به خوبی انجام شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

در بخش تامین آب، شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت‌های آب منطقه‌ای سایر استان‌ها و همکاران استان ایلام در قالب دو ایستگاه ثابت و چندین نقطه سیار در پایانه مرزی مهران در حال انجام است. به این ترتیب، روزانه تا ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در بین زائران توزیع می‌شود. این تلاش‌ها با همکاری شرکت‌های آب منطقه‌ای سایر استان‌ها و شرکت مدیریت منابع آب ایران صورت می‌گیرد و هدف آن‌ها تأمین کردن نیازهای آبی زائران در طول مراسم اربعین حسینی است.

علاوه بر تامین آب، خدمات خنک سازی نیز به زائران ارائه می‌شود. این خدمات شامل خنک کردن آب بسته‌بندی شده است که به وسیله شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت‌های آب منطقه‌ای سایر استان‌ها و همکاران استان ایلام در پایانه مرزی مهران انجام می‌شود. ظرفیت توزیع روزانه بطری‌های آب خنک به تعداد ۳۰۰ هزار بطری است و این خدمات در جهت رفاه و راحتی زائران در طول سفر معنوی اربعین حسینی انجام می‌شود.

توزیع آب نه تنها در ایستگاه‌های ثابت، بلکه در چندین نقطه سیار نیز صورت می‌گیرد. این اقدامات تاکید می‌کند که تمامی ظرفیت‌ها و تجهیزات شرکت برای رفاه زائران مورد استفاده قرار می‌گیرد تا هیچگونه دغدغه‌ای در این سفر معنوی وجود نداشته باشد. شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام با همکاری شرکت‌های آب منطقه‌ای سایر استان‌ها و شرکت مدیریت منابع آب ایران، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات بهتر و پایدار به زائران حسینی می‌کند.