کارگران جهادگر مایه اقتدار ایران سربلند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، از جامعه کارگری به ویژه فعالان این عرصه در حوزه آب و فاضلاب قدردانی کرد و گفت: کارگران مایه اقتدار ایران سربلند بوده و در جهت خدمت به مردم گام‌های موثری برداشته‌اند.

به گزارش برقاب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، از جامعه کارگری به ویژه فعالان این عرصه در حوزه آب و فاضلاب قدردانی کرد و گفت: کارگران مایه اقتدار ایران سربلند بوده و در جهت خدمت به مردم گام‌های موثری برداشته‌اند.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ در پیام علیرضا قاسمی به این مناسبت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم من لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ
 کارگران نیروی محرکه و بازوان پرتوان جامعه در مسیر رشد، تعالی و شکوفایی همه جانبه هستند، نیروهای جهادگری که همواره با حضور در سنگر کار و تولید، با صبر و استقامت، در اقتدار بیش از پیش کشور عزیزمان در راه توسعه اجتماعی و اقتصادی ایفاگر نقش بوده اند و همچنان با تمام توان و عزمی راسخ و استوار در جهت خدمت به مردم بزرگوار ایران اسلامی گام‌های موثری بر می‌دارند.
 اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به جامعه کارگری به ویژه نیروهای شریفی که در راستای آبرسانی به مردم این خطه پهناور، جهادگونه تلاش می کنند، آرزومندم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است، همچنان با هماهنگی و هم‌افزایی همگان به ویژه قشر شریف کارگر، شاهد تحقق سیاست های نظام باشیم.
همچنین از خداوند متعال سلامتی و موفقیت خانواده بزرگ کار و تولید را که در خط مقدم جبهه کار و تلاش و در مسیر اعتلای همه جانبه کشور تلاش می کنند، خواستارم.