مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس تاکید کرد :

تابستان بدون خاموشی ، اولویت برق فارس

هر گاه روزهای گرم و پر دغدغه سال ۱۴۰۰ را مرور می کنیم به اهمیت برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده در تابستان سال گذشته بیشتر واقف می شویم که عبور از تابستان بدون خاموشی نعمتی غیر قابل انکار است ، امسال هم عزم مسوولان در فارس بر این است که تابستان بدون خاموشی سپری شود.

به گزارش برقآب، مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس روز پنجشنبه در نشست مدیران صنعت برق کشور که با حضور مهندس همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو برگزار شد از اقدامات مهم برای برنامه ریزی و هدایتگری در عرصه تامین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور خبر داد و گفت : همه تمهیدات در این عرصه به کار گرفته خواهد شد تا تابستان پیش رو را بدون خاموشی سپری کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در ادامه به وظایف روابط عمومی های شرکت های برق در این عرصه اشاره کرد و گفت : در این زمینه ۱۴۰ برنامه و مسوولیت تعریف شده که مسئولیت یک سوم از ۱۴۰ برنامه گذر از پیک تابستان امسال در عرصه فرهنگ سازی ، مدیریت مصرف و تقاضا ، ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی می باشد.

مهندس حقیقی همچنین ، موفقیت در این عرصه را مرهون همراهی و همکاری همه مدیران و کارکنان ، متخصصان و مهندسان و کارگران و کارمندان خدوم و جهادی دانست و گفت : این تجربه در تابستان سال ۱۴۰۱ نیز به دست آمد و بر پایه فعالیت جهادی منابع انسانی و مدیران پاسخگو و مسوول ما به این موفقیت ها دست یافتیم.

️وی با تقدیر از همراهی مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو ادامه داد : همفکری و دوراندیشی مدیران کلان وزارت نیرو در این عرصه نقطه امیدی برای مدیران میانی شرکت های برق است تا با مدیریت بار و تلاش برای جذب اعتبارات و راه اندازی طرح های جدید ، از تابستان پیش رو در سال ۱۴۰۲ عبور کنیم.

این نشست با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیران عامل شرکت‌های توانیر، برق حرارتی، سخنگوی صنعت برق کشور و ارتباط ویدئوکنفرانسی مدیران روابط عمومی صنعت برق برگزار شد.