در نشست کمیته عالی ایمنی شرکت توزیع برق سمنان تاکید شد

برگزاری جلسات ایمنی هفتگی و نظارت مستمر بر انجام فعالیت ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در نشست کمیته عالی ایمنی شرکت بیان داشت: دو عامل برگزاری جلسات کوتاه ایمنی در شهرستان ها و نظارت مستمر عوامل ایمنی بر انجام فعالیت های عملیاتی از مهمترین عامل های پیشگیری کننده و بازدارنده در به وجود آمدن حوادث می باشد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در نشست کمیته عالی ایمنی شرکت بیان داشت: دو عامل برگزاری جلسات کوتاه ایمنی در شهرستان ها و نظارت مستمر عوامل ایمنی بر انجام فعالیت های عملیاتی از مهمترین عامل های پیشگیری کننده و بازدارنده در به وجود آمدن حوادث می باشد.

حسینی نژاد با بیان اینکه از حساسیت های همکاران در حوزه ایمنی تشکر دارم وامیدوارم این گونه حساسیت ها بیشتر شود افزود: با توجه به درصد بالای حوادث صنعت برق طبق آمار ارائه شده در کشور در حوزه ایمنی هر چه هزینه انجام شود می تواند به طور جد از انجام هزینه های بالاتر و صدمات جانی جلوگیری به عمل آورد.

رئیس کمیته عالی ایمنی شرکت توزیع برق استان سمنان در ادامه بیان داشت: انتظار می رود تمامی همکاران درگیر در حوزه ایمنی و سایر همکاران در سطح شرکت به اهمیت حفاظت و صیانت از جان انسان ها واقف بوده و با روش هایی نظیر بازنگری بر رویه ها، روش های بازدارنده بروز خطرات اعم از تشویق و تنبیه، رعایت دستورالعمل ها رفع نقاط خطر تمام تلاش خود را به کار ببرند.

وی با توجه به در پیش بودن ارزیابی شرکت توانیر در حوزه ایمنی تاکید به انجام کامل چک لیستها توسط مدیریت ها و همکاری شهرستان ها با مدیران ستادی نمود و انجام تمامی این موارد باید منجر به این شود که میزان حادثه و شدت حادثه در شرکت به صفر برسد و جشن سال بدون حادثه را در پایان داشته باشیم.

در پایان این نشست گزارشی از عملکرد دفتر ایمنی، اهداف و چشم انداز این دفتر از سوی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات ارائه و درخصوص مسائلی نظیر رفع کانون های خطر، شدت حوادث و آموزش در حوزه ایمنی مواردی بیان شد.