برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار دل ها در برق فارس

همزمان با دهه فاطمیه ، سالروز شهادت ام ابیها حضرت صدیقه فاطمه (س) و همچنین سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مراسم سوگواری و مداحی با حضور کارکنان برق فارس در شرکت برق منطقه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در این مراسم که با سخنرانی حجه الاسلام حاج سید ابوالفضل رضوی اردکانی و مداحی مجتبی نادری زاده همراه بود ، محمد امیری راوی و مداح اهلبیت به ذکر مصیبت شهادت ام ابیها حضرت صدیقه فاطمه (س) پرداخت.

کارکنان شرکت برق منطقه ای استان فارس با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند و در سوگ شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام (س) و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اشک ماتم ریختند.

این برنامه که توسط پایگاه مقاومت بسیج و شورای فرهنگی برق فارس برگزار گردید ، بوسیله اتاقهای کنفرانس مجازی برای کارکنان شرکتهای برق منطقه ای سراسر کشور نیز قابل دسترسی و استفاده بود .

حجه الاسلام حاج سید ابوالفضل رضوی اردکانی خطیب توانا و امام جمعه موقت شیراز در حاشیه این مراسم با تجلیل از شخصیت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) بیان داشت : توجه به اینکه تنها شناختن ابعاد نورانی شخصیت حضرت زهرا (س) برای اصلاح جامعه و سیر به سمت تعالی کافی نیست و نظر به اینکه وظیفه مداری ایجاب می‌کند این ابعاد برای محیط جامعه و افکار عمومی هم روشن شود، وظیفه ما در قبال ایشان این است که این بانو را با این ابعاد شخصیتی بیان شده، به جامعه بشناسانیم و معرفی کنیم.

وی اضافه کرد : فاطمه زهرا (س)، الگو برای تمام انسان‌ها و حجت خدا بر امامان معصوم )ع) و تمامی بشر است. با معرفی ابعاد اخلاقی و شخصیتی ایشان، می‌توانیم به وظایف خود به نحو شایسته تری عمل کنیم.

ضمنا مراسم وداع و آئین تشییع پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام جنگ تحمیلی نیز زینت بخش فضای معنوی این برنامه بود .