شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در صدر جذب اعتبارات شرکت توانیر قرار گرفت:

با جذب ۴۵۰ میلیارد اعتبار برای تامین برق نهضت ملی مسکن استان 

به همت این شرکت ، 450 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در کوتاه ترین زمان، برای تامین برق پروژه های نهضت ملی مسکن استان جذب شد تا با این مبلغ، شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از دو شرکت، از مجموعه شرکت های توزیع نیروی برق توانیر باشد، که توانسته است در صدر جذب این اعتبارات قرار گیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛  مدیر عامل این شرکت در سومین نشست هماهنگی شهرستان های تابعه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ضمن محکوم کردن شدید جنایات رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه اقدامات اسف بار رژیم منحوس اسرائیل در کودک کشی مردم غزه تمامی ندارد که این موضوع باعث خشم و انزجار مسلمانان شده است.

مهندس “حسن چاهی” افزود: امروزه به برکت خون شهدا، کشور ما از لحاظ قدرت و امنیت در منطقه، رتبه اول را دارد که نسل امروز ما باید با تلاش و کوشش خود، این موضوع را تداوم دهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این همه فعالیت ها در شرکت باید شفاف باشد، تاکید کرد: بهبود فرایندها، تسهیل خدمات برای شهروندان، تامین برق پایدار و مطمئن و غیره باید از کانال های قانونی بوده و تمامی کارها باید در راستای خدمت رسانی به مردم استان باشد.

مهندس “چاهی” ادامه داد: خوشبختانه از سال گذشته تاکنون اقدامات جهادی بسیار بزرگی در شرکت صورت گرفته است که جذب و هزینه کرد توسعه زیر ساخت های صنعت برق استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و بیش از ۵۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ یکی از این اقدام ها است.

وی افزود: هم چنین در همین راستا با اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال، اقدام جهادی برای توسعه و هم چنین بهینه سازی شبکه برق ۱۸۷ روستای استان صورت گرفت که رضایت روستائیان را به همراه آورد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان هم چنین به تدوین نقشه راهبردی شرکت برای افق سال ۱۴۱۰ اشاره و خاطر نشان کرد: توسعه شبکه برق استان، به کارگیری فناوری های جدید، تامین روشنایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری و روستایی، کاهش تلفات و غیره از برنامه های پیش رو شرکت تا پایان سال است و امیدوار هستیم با همت کارکنان این شرکت، روند جهادی خدمت به شهروندان فهیم استان تداوم داشته باشد.

مدیر عامل اسبق شرکت توزیع نیروی برق استان نیز که در این مراسم به منظور تکریم و ارج نهادن از خدمات و اقدامات سال های دور در استان، دعوت شده بود با ابزار خرسندی از اقدامات شرکت برای شهروندان استان گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای توسعه شبکه برق استان صورت گرفته که نشان از همت و تلاش کارکنان این شرکت است.

مهندس “عزت الله فیاض” با بیان این که امروزه اهمیت انرژی به خصوص انرژی برق، بر هیچ کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: با بررسی شاخص های صورت گرفته، شرکت برق استان در اکثر بخش ها از همه شرکت های برق کشور جلوتر بوده است، به گونه ای که مفتخریم که این شرکت همیشه برای خدمت رسانی به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

هم چنین در این نشست از اقدامات مهندس “محمد دره کی” معاون سابق بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت در طول دوره تصدی خود تقدیر به عمل آمد.