بازدید فعالان حوزه پژوهش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: فعالان حوزه پژوهش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

شاهرخ آزرم با اعلام این خبرگفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به منظور ایجاد انگیزه در فعالان حوزه تحقیق و پژوهش نسبت به اعزام همکاران فعال در تهیه مقالات پذیرفته شده، جهت بازدید از نمایشگاه کتاب تهران اقدام نموده و با توجه به استقبال گسترده و حمایت مقامات ارشد سازمان امکان بازدید دو روزه جهت کلیه متقاضیان فراهم گردید.

وی با بیان اینکه اعتلای فرهنگ کتاب خوانی، پی ریزی بنای تحقیق و توسعه را در جامعه در بردارد خاطرنشان کرد: در این امر مهم، همگان از خرد و کلان باید شریک و سهیم باشند و در مسیر رشد، تولید و ثبت دانش، اهتمام ویژه به عمل آورند.

در ادامه مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان فارس نیز گفت: حضور در نمایشگاه های مرتبط با منابع اطلاعاتی همانند کتاب، فن آوری های نوین و دستاوردهای پژوهشی، فرصت مغتنمی است که منجر به هم افزایی دانایی و زمینه ساز ارتقای فرهنگ پژوهش در سازمان می گردد. راحله ذیگلری اضافه کرد:  با توجه به مخاطرات و چالش های صنعت برق، ضروری است تا محققان با بهره گیری از دانش و قدرت اندیشه، ایده های نوین و کاربردی خود را در این عرصه مطرح نمایند تا بتوان از آنان در این صنعت بزرگ  بهره مند شد.

ذیگلری تصریح نمود: یکی از وظایف دفترتحقیقات شرکت ها تربیت پژوهشگران موفق در سازمان می باشدکه وجود دیدگاه های حمایتی مدیران ارشد در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، زمینه ساز گسترش مرزهای دانش و گشودن افق های تازه جهت همکاران پژوهشگر می باشد.