اقدامات برق گناباد در هفته دولت برای بهبود شبکه برق

مدیر برق گناباد گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۳۵ طرح برق رسانی، مقاوم سازی، هوشمندسازی و تقویت توان شبکه برق با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است. 

گزارش برقآب حاضر در مورد مدیر برق گناباد و اقداماتی که توسط او در هفته دولت برای بهبود شبکه برق و توان شبکه انجام شده است، صحبت می‌کند. مقاله شامل چهار بخش اصلی است که هر کدام از این بخش‌ها باید حداقل دو پاراگراف داشته باشد.

بخش اول گزارش درباره بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی، مقاوم‌سازی، هوشمندسازی و تقویت توان شبکه برق است. با همزمان شدن این طرح‌ها با هفته دولت، مدیر برق گناباد با استفاده از اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، طرح‌های مختلفی را برای تقویت و بهبود شبکه برق در این شهرستان اجرا کرده است.

بخش دوم گزارش درباره تقویت توان شبکه است. این تقویت، با تعویض ترانسفورماتور در چندین نقطه شهری و روستائی، پاسخ‌گوی تقاضاهای موردی جهت بهبود ولتاژ با تبدیل شبکه تکفاز به سه فاز در ۵۶ نقطه از شهرستان و توسعه شبکه فشار متوسط و نصب ترانسفورماتور، انجام شده است.

بخش سوم گزارش درباره اصلاح و بازسازی کامل شبکه برق است. این اصلاحات و بازسازی‌ها شامل تعویض پایه، تبدیل شبکه تکفاز به سه فاز و رفع ضایعات روشنایی معابر در برخی از روستاها مانند “گیسور، بیمرغ، فودنجان، بیهود، نوده گناباد و …” است.

بخش چهارم گزارش درباره اقدامات دیگری است که توسط مدیر برق گناباد انجام شده است. این اقدامات شامل افزایش نقاط اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه توزیع برق به منظور کاهش خاموشی‌ها، بهبود وضعیت روشنایی و نصب چراغ‌های روشنایی در راه‌ها، تامین برق مجموعه‌های ورزشی با مشارکت دهیاری‌ها در روستاها و رفع حریم‌های خطرناک از طریق تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در نقاط شهری و روستائی است.

در نهایت، گزارش به تقدیر و قدردانی مدیر برق گناباد از همکاری تمامی مشترکان در برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان جاری، به ویژه مشترکان صنعتی، کشاورزی و اداری این شهرستان می‌پردازد.