معاون برق حرارتی در گفت‌وگو با شبکه خبر:

آمادگی نیروگاه‌های حرارتی امسال بالاتر از استاندارهای جهانی است

معاون راهبری تولید برق حرارتی با تاکید بر اینکه امسال آمادگی نیروگاه‌های ایران بالاتر از استاندارهای جهانی است، ادامه داد: میزان خروج اضطراری نیروگاه‌های کشورمان کمتر از دو درصد است که در این حوزه نسبت به استاندارهای جهانی شرایط مطلوب‌تری داریم.

معاون راهبری تولید برق حرارتی با تاکید بر اینکه امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استاندارهای جهانی است، ادامه داد: میزان خروج اضطراری نیروگاه‌های کشورمان کمتر از دو درصد است که در این حوزه نسبت به استاندارهای جهانی شرایط مطلوب‌تری داریم.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، ناصر اسکندری در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر با اعلام این خبر، افزود: نیروگاه‌های حرارتی کشور امسال با انجام بیش از ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در قالب ۷۳۰ پروژه تعمیراتی، آمادگی کاملی را برای ارائه برق مورد نیاز مشترکان دارند.

وی با تاکید بر اینکه امسال آمادگی نیروگاه‌های ایران بالاتر از استاندارهای جهانی است، ادامه داد: میزان خروج اضطراری نیروگاه‌های کشورمان کمتر از دو درصد که در این حوزه نسبت به استاندارهای جهانی شرایط مطلوب‌تری داریم.

اسکندری تاکید کرد: در این هفته به دلیل دمای بالا و ماندگاری آن در نقاط مختلف کشور ضرورت دارد در تمامی حوزه‌ها از جمله تولید، انتقال، توزیع و مهم‌تر از همه در بخش مصرف هوشمندی دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم این شرایط را بدون مشکل سپری کنیم.