واکسیناسیون کلیه پرسنل شرکت توزیع برق استان اردبیل

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: خوشبختانه با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونای استان زمینه برای اجرای واکسیناسیون همه پرسنل شرکت فراهم شده است. علی نعمتی افزود: کلیه پرسنل شرکت می توانند جهت دریافت واکسن کرونا  با  در دست داشتن کارت ملی و کارت شناسایی برق به مرکز واکسیناسیون مصلی […]

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: خوشبختانه با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونای استان زمینه برای اجرای واکسیناسیون همه پرسنل شرکت فراهم شده است.

علی نعمتی افزود: کلیه پرسنل شرکت می توانند جهت دریافت واکسن کرونا  با  در دست داشتن کارت ملی و کارت شناسایی برق به مرکز واکسیناسیون مصلی در شهر اردبیل و در شهرستان ها به مراکز تجمیعی واکسیناسیون ، مراجعه فرمایند.

وی  به اهمیت نقش کارکنان صنعت برق در حفظ پایداری شبکه برق به عنوان یک زیر ساخت مهم در کشور اشاره داشت و در همین راستا و به منظور حفظ سلامت پرسنل ، بر ضرورت دریافت واکسن همه آنان تاکید کرد.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت، واکسیناسیون پرسنل برق را موجب تسهیل در امر خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر این شرکت به مشترکان دانست و ابراز امیدواری کرد که به زودی امکان واکسینه شدن همه افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا فراهم شود.