طنین انداز شدن زیارت حضرت رسول در شرکت توزیع برق استان سمنان

در آستانه سالروز رحلت حضرت محمد(ص)، زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان طنین انداز شد. استاد حوزه علمیه و امام جماعت شرکت توزیع برق استان در این آئین ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان کرد: وجود مقدس پیغمبر(ص) […]

در آستانه سالروز رحلت حضرت محمد(ص)، زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان طنین انداز شد.

استاد حوزه علمیه و امام جماعت شرکت توزیع برق استان در این آئین ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان کرد: وجود مقدس پیغمبر(ص) بعد از بعثت، در نشر و گسترش یکتاپرستی، به معنای واقعی کلمه، رسالت خود را به انجام رساندند.

حجت الاسلام رضا طاهریان با استناد به فرمایشی از حضرت رسول(ص) که روح و حقیقت وجودی انسان را به سه شکل تقسیم کرده اظهار کرد: قلبی که مشغول دنیاست، همواره در سختی و بلا است، قلبی که مشغول آخرت است به جایگاه و درجات عالی می رسد و قلبی که مشغول خداست، دنیا و آخرت دارد و هم خدا را دارد.

وی گفت: امام حسن مجتبی(ع) در یکی از سخت ترین شرایط بعد از پیامبر به جریان حکومت دست پیدا کردند و انجام امور برای حضرت جهت حفظ جریان اسلام و امامت بسیار سخت بود.

وی افزود: امام رضا(ع) نیز با مامون هم عصر شد و وجود مقدس آن حضرت به عالم آل پیغمبر مشهور بوده و به واسطه ی کارهایی که در دوران ولایت عهدی به انجام رساندند، مسیر حق را از باطل جدا کردند.

یادآور می شود: به مناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر، زیارت حضرت رسول از راه دور در نمازخانه این شرکت قرائت شد.