شانزدهمین جشنواره سراسری مسابقات قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو

شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در گلستان با حضور ۱۰۰ نفر از فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان و به صورت مجازی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، این جشنواره با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از فرزندان کارکنان شرکت های آب منطقه ای […]

شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در گلستان با حضور ۱۰۰ نفر از فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان و به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، این جشنواره با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از فرزندان کارکنان شرکت های آب منطقه ای ، آب و فاضلاب و توزیع برق در رشته‌های حفظ، مفاهیم و نماز، قرائت تحقیق و اذان در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب به صورت غیر حضوری (مجازی)  برگزار شد.
دبیر شورای فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان گلستان در این جلسه گفت : مسابقات قرآن یکی از ثمره‌های پربار و مشهودش، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و این مهم فرصتی برای علاقمندان به علوم قرآنی فراهم می سازد تا در سطوح و رشته‌های مختلف حضور بهم رسانند.
بهرام نژاد افزود: برترین‌های مسابقات استانی به مرحله کشوری که در شهریورماه امسال برگزار می‌شود، راه می‌یابند که با توجه به سابقه درخشان استان گلستان امیدواریم امسال  نیز شاهد کسب رتبه های درخشان در فرزندان صنعت آب و برق استان باشیم.